Sonunda o gün geldi. Ben de bebeğime 20.08.2024 tarihinde kavuştum, hep dua ettim, çok çabaladım. Küçüklükten gelen bir travmam vardı çocuğum olmayacak korkusu. Kucağıma alana kadar da hep o korku vardı içimde.şimdi ise isminin anlamı gibi içim huzur dolu. Gelelim doğum hikayesine 39+5 haftalık gebeydim. Artık ne zaman gelecek belirsizliği,ve vücudum da ki Ağırlık ,gebelik şekerim,havanın sıcaklığı iyice tükenmiş durumdaydım,doğumum kolay olsun diye, yürüyüş ,squat,hurma , ahududu yaprağı çayı,plates vb şeyler yaptım fırsat buldukça. Doktorlar 39. Haftada suni verelim doğur gebelik şekerin var dediler ama ben biraz daha bekledim, daha sonra sancım başladı,azar azar suyum geliyor gibiydi, mide bulantısı vardı, direkt kadın doğum acile gittim. Muayene yapıldı açıklık sadece 1 cm ve suyum geliyor mu diye test yaptı evet geliyor dedi. Daha sonra doğumhane ye yönlendirdi. Saat 14.00 da suni için alttan fitil verildi. Sancılar yavaş yavaş başladı o an sancı gelirken sadece dua ettim ve derin nefes alıp verdim saat 19.00 civarı artık sancı daha da artmış durumdaydı, bağırma ve ıkınma isteği geliyordu , çok fazla doğum videoları izledim ve hemşireye bebeğin kafasıni hissediyorum ıkınma isteğim var dedim imkansız daha çok erken dedi. Bebeğin kafası sanıyorsun dedi. Nst de sancın yok doğum yapacağın kadar dedi. Nasıl yok bu sancı değil de ne dedim artık doğurucam bebek geliyor dedim daha sonra ebe ve doktor stajyerler doluştu odaya alttan muayene edildi ve evet bebeğin kafası girmiş kanala, doğuma az kaldı 1-2 saate doğrur sancı gelince ıkın dediler, ve yan odada ki doğuma girdiler ben sancı gelince derin nefes alıp gözlerimi kapatıp büyük abdestimi yapar gibi ikiniyordum. Aradan 10 dk geçti bebeğin kafasıni daha çok hissetmeye başladım elimi attım saçını hissediyorum bağırdım hemen refakatçime git söyle bebek geliyor dedim. Onlar sesime geldi ve bı baktılar bebek geliyor hemen ortamı hazırladılar ve sakın ıkınma dediler. Derin derin nefes almaya başladım sadece doktorumu dinledim ne derlerse onu yaptım. Vajinamı uyuşturdular. Daha sonra 3700 görünüyor bebeğin kilosu kesi atmak zorunda kalabilirim omuz takılması vs olmaması için dedi. Daha sonra ıkın demeye başladı 2 kere ıkındım dur dur ıkınma makatın yırtılacak dedi hemen durdum hopp bebeğimi kucağıma verdiler 🥹🥹 ten tene temas ettik tertemiz doğudu. Daha sonra doktor kontrolünde ufak bir kesin vardı onu diktiler plesantayı almak istiyorum dedim doktor normalde vermiyor ama ten tene teması da plesantayı da hak ettin dedi muhteşem bir doğum oldu harikaydın diyip herkes tebrik etmeye başladı ve ben Meryem Ana otu da suya koymuştum dua açıp , açılınca iyice suyundan içmiştim 1.5 saat sonra da ben doğurdum maşallah Süphan Allah. Bebeğim 3360 doğudu. Normal de 3700 dediler Kilo olayı mallesef hiç tutmuyor. Velhasıl çok uzun oldu çünkü ben doğum hikayeleri okurken hep detaylı anlatım olsun isterdim, bu sebeple detaylı anlattım 🥰 Ve ilk defa anne olacaklar emzirmek , kokusunu içine çekmek , yumuşacık yanakları ,teni , inanılmaz bir duygu Rabbim isteyip de gerçekten sahip çıkacak çiftlere de nasip etsin inşallah 🤲🤲