Bizde bugün elendik 3 haftadır ac geriliği olarak yakın takipteydik kilo alımımız azdı son haftada ise hiç olmadığı için doktorum doğumu başlatalım artık dedi bugün için 1 haftadır 2 cm açıklık ile geziyordum sancılarım olmadığı için suni sancı deneriz demişti Salı gecesi kendi sancılarım başladı saat 2 de 5 kadar karşıladım ve hastaneye gittik zaten sancım olmasa da sabah yatışım vardı sancılarım olunca biraz şiddetlenmesini bekledik tabii ben sancılarım açılmam olsun diye Salı günü yaklaşık 10 km yürüdüm aklınıza gelen tüm egzersizler yerleri el ile silme zaten bunları 36 beri hep yapıyodum dünde tüm tuşlara basmış oldum nitekim biz nasıl plan yaparsak hazırlık yaparsak yapalım doğumda patron bebektir sancılarım artmayınca suni sancı takıldı 12 saat suni sancı aldım kendi sancılarınızla asla aynı değil karşılaması çok daha zor 2 dk bir gelen yüksek sancılar olmasına rağmen açıklık ilerlemedi bebeğin kafası yukarda kaldı artık benimde dayanacak gülüm kalmamıştı tansiyonlarım yükseldi sezeryan alındım 10 dk sonra bebeğim gelmişti bile o kadar çok korkmuştum ki 2600 denmişti en son kilosu gerilik küvez vs olur diye çok şükür ki hiç birine gerek olmadı ve bebeğim 3200 olarak doğdu ultrason bizde baya yanıldı. Ayrıca değil 12 saat 24 saat daha da sancı çeksem doktorum normal doğum olması imkansızdı dedi bebeğim çok ters bi açıyla kanala girmeye çalışmış başını doğru yerleştirmesi düzeltmesi neredeyse imkansızdı dedi biz ne istersek isteyelim karar onların şimdi yanımda keşke diyorum suni sancı hiç denemeseydim yormasaydım kendimi ama nasip en azından sütümün gelmesini sağladı herkese pozitif doğumlar nasip olsun inşallah