Busee-ars Kızlar 9 gün önce sezeryan oldum gaz sancısı için yapmadığım kalmadı ama gaz geldiği zaman sanki bağırsaklarım düğümlenmiş gibi bir sancı oluyo normal mi bu acaba ?
Dclkya Busee-ars valla benimde çok kötü gazim vardı eczaneden lavman aldım onu kullandim iyi geldi 2 defa tuvalete gittim gaz sancısı bitti
Busee-ars Dclkya bende duphalac içiyorum işe yarıyor tuvalete çıkartıyo ama gazda o sancı da bitmiyo 🥲
BEYZA5445 Bende 6 gün önce sezeryan oldum. Malesef ara ara gaz sancılarım benimde devam ediyor rezene çayı içiyorum o biraz fayda etti gibi
Busee-ars Gizyy bende 2 gün içtim onu artık yapacak bir şey bulamayınca 🥹 mükemmel bir şey aşk yaşadım resmen duphalacla