Meliss00 benm ilk bebegim 15 gün yasadi genetik bi sendromu varmis yasadigi 15 gunu de yavrum yogun bakimda gecirdi sonra bebegime esime bana genetik test yaptrdk sükür bizim sonuclar temz geldi bizden kaynakli degilmis.2.gebelikte doktrm bastan icimz rahat olsun dye bu testi yaptrabilirsnz ddi allaha sükür gelisimi falan yolunda onumuzdeki hafta ikili taramaya gidicez yani bu testi biz yaptrmak istiyoruz.