Evlattt benim doktorum hiçbir önemi yok kendini zorlama sola yatma olayı 30dan sonra sırt üstü biraz rahatsız ettiği için kan akışı için dedi. ayrıca benim bir arkadaşım sürekli sola yatıyordu takıntı haline getirmiş plesanta bebeği besleyen yer de onun sol taraftaymıs yerleşimi öyleymiş yani doktoru kızmıştı ona yanlış demiş. ben 17 oldum nasıl rahatsan öyle dedi bana geçen hafta