Irem19 Merhabalar ilk kez ovülasyon testi yapıyorum 7 ağustos adet başlangıcı 12 ağustos bitiş o günden beri yapıyorum hep kırmızı 12 ağustos çok kırmızıydı değerlendirdik ama o günden sonra her gün kırmızı oluyor anlayamadım hepsi böyle mi oluyor ovülasyon testlerin ? https://resimlink.com/BiCjfoqQkE_
zlemceylan Irem19 en koyu olan gün pik oluyor o günü değerlendirmek gerekiyor birde pik olduktan sonrasında silik olduğu gün çatlama oluyor o günü de değerlendirmek gerekiyor ❤️
Irem19 Yaprak- anladığım kadarıyla değerlendirmeye çalıştık ilk defa denediğim için acaba testlerde farklılık oluyor mu diye sormak istedim teşekkür ederim
Irem19 zlemceylan yaa evet aslında netten okuduğumda öyle yazıyor ama hani 13 14. Gün yumurtalama denildiği için ben o süre zarfında görmedim koyuluk sadece ilk yaptığım gün çok koyuydu değerlendirdik yorumunuz için teşekkür ederim
zlemceylan Irem19 rica ederimm herkesin yumurtlama zamanı değişebiliyor farklı olabiliyor 🥰 sizde demek ki adetten hemen sonra yumurtluyorsunuz