Bana kanama var diye vermişti. Kanama devam ederken ağızdan kanama bittikten sonra vajinal demişti. Vajinal daha güvenli diye tercih ediliyor sersemletmemesi için. Ben hep ağızdan aldım zaten evde istirahat halinde olduğum için uyumak sorun olmuyordu 😊