basakc36 kasık ağrısını sancıyla karıştırmayın sakın bebek büyüdüğü için oluyormuş. Ben kasık ağrısını sancı sandım ilk bebeğim olduğu için korktum haliyle annem sağ olsun anlattı☺️Sancı tüm karın bölgesinde bel pelvik bölgesinde oluyormuş doktorum sonradan anlattı panik olmamam için😅Bende 36.haftaya girdim bende de bi sancı yok çok şükür. 37 den itibaren olması daha iyi bebeğin ciğer gelişimi 36-37 hafta aralığında tamamladığı için doktor bu haftalar öncesi olmasını istemez.