37+5 2420 gramlık cimcimeme kavuştum sonunda🌸 Özelde 2 sezaryen olmuş birisi olarak ilk kez devlet hastanesinde doğum yaptım. Direkt doğum acilden yatışım yapıldı, gereken tahlil ve testlerden sonra doğuma alındım. Spinal kararı verildi , 4. İğnede doğru yeri buldular bu kısım can sıkıcıydı, onun dışında dr hemşire ve asistanlar beni sakinleştirmek rahatlatmak için ellerinden geleni yaptılar. Bebekten sonra sakinleştirici verildi, uyumuşum bi güzel . Sonra acil doğum odasına ilk beklediğim odaya geri geldim, 3-4 saat kadar acil doğum odasında bekledik diğer doğum yapan annelerle, bu bölümdeki hemşirelerde iş yükünün bıkmışlığı vardı biraz, sürekli işlem peşinde koşturuyorlardı. Sonra odamıza geçtik, bu kattaki çalışanlar da iyi her an ulaşabiliyosun, dikkatimi çeken normal doğum yapanlar aynı odada 2 kişi kalıyo, sezaryen olanlar 2 kişilik odada tek kalıyor . Diğer odaları bilemiyorum ama kaldığım oda ve koridor temiz ferah, bi de ben refakatçi olarak kimseyi çağırmak istemedim ama bebek ile ilgilenemeyeceğimi fark edince kuzenimi çağırdım apar topar, bence yalnız kalmamaya çalışın🥲 olumsuz olan 2 şey var benim için, biri sondanın uyuşmadan önce takılması🥲ikincisi ise ağrı kesici vermiyolar, öğlen 1 kez ağrı kesici vuruldum, bi de gece 11:30 . Yani ara ara gelen ağrıları oturup çekiyorsunuz bir güzel, özelde 4 saatte bir de olsa ağrı kesici alıyordum, bu konu beni zorladı, onun dışında özelden farklı bir muamele görmedim. Devletimiz var olsun, tüm sağlık personellerimiz iyi varlar🙏