Seyma63_ Tulaysavas1995 benm reglime 4 gün var daha canım bugun normal test yaptım erken gebelik alırım yarın
Seyma63_ Mermaiddd benim 6-7 dk içinde oldu ben kuruma çizgisi diye şüpheleniyorum da bakalım yarın erken gebelik alayım
Psk1998 Mermaiddd ilk gebeliğimde bunun aynısını yaşamıştım. Çizgi görmeyince çöpe attım sabah bi baktım 2 çizgi ama silik ve hamileydim🥹