ilknurr98 Kızlar 8+4 hamileyim karnım çok belli oluyor normal mi sizce neden böyle şişti şaşırdım gören 5 aylık zanneder
Queen3524 ilknurr98 Rahim gazı diye okumuştum ama bende suan 10. Haftayım ve göbeğim kocaman çok erken çıktı
Elzemm_ ilknurr98 genelde ikinci hamilelikte derler ama sebebi gaz dandir sonra düzene girer kendinizi parlayacak gibi hissediyor musunuz
Pinarkorkmazer Benim de karnım çok şiş sanki beş altı aylık hamile gibiydim dün eleni fit diye bir hesap var youtube da oradaki yürüyüşleri yaptım evde karnımdaki tüm şişlikler indi tavsiye ederim sizlere de spor yapınca geçiyor
Tuba5252 Pinarkorkmazer bende çok şişim karnımdan çok muzdaribim bana da söyler misiniz hangi videosuna bakıcam
Pinarkorkmazer Tuba5252 eleni fit walking 5000 steps yazın youtube a oradaki basit hızlı olmayan videoları yapın bazı hareketleri var karna zorluk veren onları yapmıyorum ama ayakta olan hareketlerini yapıyorum bende çok iyi işe yaradı karın şişliğim tamamen gitti
Pinarkorkmazer Tuba5252 bir de walk at home Leslie var yürüyüş yaptırıyor o da güzeldi benim riskli gebeliğim yok rahatlıkla yapıyorum siz fe kendi durumunuza göre ayarlayabilirsiniz