Nursima6761 Kızlar bu tarihte en son adetim 8 aylık gebeyim sizce doğumum hangi tarihte olur biz Eylül diye saydık doktora henüz gorunmedim doğum tarihi almadık yani sevgiler..
yokusbebek Nursima6761 Benim de 18 Aralık son regl tarihim. 16 Eylül’de 39+0 oluyorum. O güne sezaryan tarihi verdi doktorum. Sizin normal mi sezaryan mi olacak bilmiyorum ama normal olsa da muhtemelen Eylül ayı bitmeden doğmuş olur bebiş 🌸
Maviss718 Nursima6761 yani doktorlar 40 haftaya göre hesaplıyor ultrasın kağıdında yazan 40 haftalık ama bebeğin gelme durumuna bağlı yani daha erken yada daha geçde gelebilir onu malesef bilemeyiz
Nur9135 Nursima6761 benim 13 aralık son adet tarihim eğer 40.haftayı tamamlarsam 20 Eylül doğum görünüyor dedi doktorum. Sizinde 30 Eylül olur.☺️
Nursima6761 @“yokusbebek” ya kafam çok karıştı gerçekten vakitli sağlıklı.gelsin bebişlerimiz karnımı gören moralimi bozuyor oyuzden sordum ya burda ☹️