Buraya doğum hikayemi yazmak nasip oldu şükürler olsun, darisi tüm isteyenlerin başına🥹🎀🧿
Maslak Acibademde dogum yaptim doktorum Prof. Dr Hülya Dede. 37. Haftaya girdigimde 1cm açıkligim ve nstte sancilarim başlamisti 37+6da Persembe gecesi saat 12de yatisim yapildi odama yerlestim saat 02.00′da cytotec fitil verildi yarim doz (bilmeyenler icin rahim agzini yusatici bir fitil, suni sanci degil). Saat 6ya kadar kontrollerim yapildi hissettigim cok agrili bir sanci olmado diyebilirim. Sabah 6da yarim doz daha cytotec fitil atildi 3cm acikligim vardi hafif hafif sancilarim basladi ebem beni dusa soktu orda vakit gecirdim.
Saat 8gibi doktorum geldi 3.5cm olmus çok az bekle epidurali vuralim dedi. Ama sancilarim cok agirlasmisti yarim saat 4cm e kadar baya sanci cektim. Saat 9 gibi epidural uzmani geldi epidurali vurdu. Ama o ara sancilarla beraber sabit durup epidural yaptirmak zorluydu 😬 sonra bir anda butun sancilarim azaldi cok iyiydim rahatladim. Annemi assagi kahve icmeye yolladim ve bir anda pat 8cm aciklik. Epiduralden yarim saat sonra 9.30da ben daha yataktan bile kalkamadan. Fotografcim yetisemedi. Saat 10da tam aciklik ile dogumhaneye alinip 6,7 ikinmaya dogurdum cok rahat bir sekilde. Suni sancisiz, 2 dikisim var sadece. Soranlar icin hamileligim boyunca diyet yaptim, rafine seker, karbonhidrat, kizartma va tuketmedim. Haftada minimum 4gun pilates + tempolu yuruyus yaptim. 44 ile hamile kalip 54 ile doguma girdim.🧿🧿🩷
Sorulari olan varsa cevaplayabilirim