BusraKula Kızlar bugün ikili test sonucumu göstermeye gittim şükür temiz çıktı bi muayene ediyim dedi ederken cinsiyeti söylemişmiydim dedi hayır dedim öğrenmek istermisiniz dedi aldı beni bi heyecan😃😃evet dedim erkek dedi gülesim geldi o an. Eşime baktım oda gülüyor kesinmi dedi doktora doktorda kesin erkek dedi pipisini gösterdi eşime. Bende dedim hocam alışverişe filan başlıcam ondan soruyoruz kesin erkek dedi öylee Poyraz Eymenim geliyor🦋🦋💕
Esrarslan Msdenizkky ay inş hayırlısı artık öğrenseydim kız mı erkek mi 14 haftayı geçtim 😂 AlininAysesii benimki de tam bi karmaşa valla kız mı erkek mi biri %65 kız diyor diğeri erkek 😊 Bizimde detaylıya kadar yolu var 😂
Elifffcik67 BusraKula 12+1 de öğrendim ben de erkek annesi olacağımı 💙💙💙 sağlıcakla gelsin inşallah oğluşlarımız 🤗
AlininAysesii Esrarslan Ben bugün kadın doktora muayene olmaya gidicem valla çatladım artık yeteeer 🙈🙈 ilk zamanlar kızda da erkekte de çıkıntı oluyor ondan herkes bi şey söylemiştir 🙄
GizemKaan Bizim dr 10. Haftadan itibaren %70 erkek diyordu☺️ 17. haftada kesin erkek dedi. Şuan 19+4. Benim bi de detaylıya girmem lazım anca o zaman inanırım 😅 hep burada cinsiyeti sonradan değişenleri okuyorum korkuyorum valla 🙈 daha çocuğuma bşy alamadım bu yüzden 😅