Son adet 23-27 haziran oldu. 2 agustosdan bawlayaraq gogus hassasiyyetim bawladi, indiyene kimi davam edir . Hetta sutyen geyinmek bele zor( hamilelikden wupelendim test eledim agustosun 15 inden bawlayaraq silik cizgi cixirdi, kan testi verdim ayin 19 u, beta 0.100 oldu neqativ , adet oncesi verdim, beklenen adet 23 agustos . amma hamilelikle baglidir deye duwunurdum gogus agrisinu, bezen krampda olurdu, ustume istilik gelirdi. Indide mide bulantisi var gibi. Yukselme ola bilirmi betada? ( Azerbaycanliyam deye bezi sozleri turkce azerice yazdim)🙏🏻