Nstye girmeden 1 saat önce yemek yemiş olmanız lazım. Birde bol su tüketmiş olmanız lazım. Bebek kalbinin 120-160 arası çıkması lazım. Nstden önce çikolata yemek gibi bir hata yapmayın. O ultrason için geçerli. Yanlış bilgi vermeyin. Eğer öyle bişey yaparsanız bebeğiniz çok hareket edeceği için 160 üstü çıkar kalp atımı. Buda taşikardi oluyo ve tekrar tekrar nst ye girmek zorunda kalırsınız :)