merhaba ben 18+2 haftalik hamileyim. Ben ücretli öğretmenlik yapıyorum. Bir aksilik olmazsa eylülde devam edeceğim ücretli öğretmenliğe. Doğumum 1. dönemin sonuna doğru olacak. Ben doğum parası alır mıyım? bu süreç nasıl ilerliyor. Doğum parası almam için ne yapmam gerekir?