Mervekaram22 sizde gebelikten once mi vardi yoksa gebeyken mi yakalandiniz bu hastaliga? ay bende gebe kalmadan once vardi,1sene oncesinde falan,yani gebeyken herpes olmadim,doktor da normal dogum yapabilirsin,sorun olmaz dedi,baskasi sa sezeryan ol diyor,ben hangisine inanacagimi bilemedim.