xAnneyiMx ben gebelikten önce jilet yapıyordum ama ani doğım olur hazırlıksız yakalanırım korkusuna hamileyken ağda yapmaya başladım. İlk zamanlar 3 saat falan sürüyordu şakasız acemilikten. Şimdi 38. Haftadayım haftaya bugün doğumum var tüylerim çok azaldı son 2 seferdir de ağda bile yapmıyorum epilatörle alıyorum hiç acımıyo 😂 saçlarım bile aşırı hızlı uzuyo bıyıklarım kaşlarım vs ama nedense vücudumdan yana şanslıyım şuan çok az ve ince çıkıyolar 😂