Bimuallime4 sancılarım vardı benim nst ye bağladılar ordada sancı çıktı ama açılma yoktu bebeğin pozisyonu da iyiydi idrar tahlili aldı doktor öyle öğrendik değerleri söylemedi bilmiyorum sadece fazla enfeksiyon olunca düşük riski yada erken doğum riski olduğunu söyledi