Çok mu fazla açılmıştı bende doğum yapalı 27 gün oluyor baktım açılmış gibi gördüm ama emin değilim kaşıntı ve sızlama zonklama oluyor birde sarılı yeşile dönük bi akıntı doktora gitmeye korkuyorum tekrar dikiş atarlar diye ama gitmeyince daha kötü olmasından da korkuyorum