Kizlar merhaba. Bugün doktordan sagliksiz gebelik olabileceğini ögrendim. 7+0 adet tarihime göre. Gec döllenme varmi bilmiyorum. Bebek cumartesi günü 2.9 mm den 4 gün icerisinde 3.1 mm olmus. Acaba gelismiyormu sizin kacinci hafta kac mm’di bebeginiz. Kalp atisinida duyamadim henüz.. kürtaja dogru gitmekten korkuyorum.