Hilossss bende zaten bi aralar bel düzleşmesi çıktı. Deli gibi bel ağrısı çektim kendimi fıtık sanıyodum. Ama dikkat etmezsen ilerisi fıtık olur dediler. Çok zor zamanlardı ayakta bile duramıyordum. Dikkat ettim düzeldi. Bel ağrısının ne kadar iğrenç bir şey olduğunu yaşayarak gördüğüm için zamanında risk almicam ben.