Arkadaşlar merhaba öncelikle. Göbek deliğim dışarı doğru fırlamıştı biraz da şişkinlik vardı elimle bastırınca içine giriyordu ama sonra hemen yine çıkıyordu dışına. Öksürünce, hapşırınca falan da ağrı oluyordu bugün doktorum göbek fıtığı olduğunu söyledi. Daha önce başına gelen oldu mu geçmesi için öneriniz var mı ?