Elifqq16 Benim hastane doktoru değil, kendi muayenehanesi var doktorumun. Medicabil ile anlaşmalı, orda yaptırıyor doğumu. Bugün kontrolüm vardı fiyatı sordum tekrar medicabil için artık 40 bin olduğunu söyledi. Benim doğumum yakın olduğu için beni bildirmişler hastaneye eski fiyattan yani 25 bine yapacağım doğumu ama artmış yani. Yeni anlaşma yapacak olanlar için sıkıntı