Omrebedel bende 34. Haftaya kadar fethi beye gidiyordum Allah var çokta memnumdum. Ama fiyatları çok pahalı memur sendikalarıyla anlaşmaları olmasına rağmen doğumda geçerli değil falan dediler o ne demekse artık. Bende değiştim hastaneyi. Şimdi de hayatta Şükrü beye gidiyorum hem fiyatları daha makul hemde Şükrü beyi çok eskiden beri tanıyorum gerçekten çok iyi bi doktor çokta memnunum Allah’ın izniyle doğumu da orda yapacağım