Maviyesil121212 Çok ağır regl ağrısı yaşayanların normal Doğum sırasında çok çekmedikleri diğerlerine nazaran daha kolay doğurdukları söyleniyor. Nolur bunun doğru olduğunu söylesin tecrübeliler 😂😂😂
Msalbyrk Maviyesil121212 bu dogrumu gerçekten eger boyleyse ben yerlerde kivraniyordum hep ilk 2 gün 🤔 2 agri kesiciyle anca geçiriyordum 🤔
Maviyesil121212 Msalbyrk ben de öyle ki ağrı eşiğim çok yüksektir lazer falan tırı vırı gelirdi😂 o yüzden bu Bilginin doğruluğunu söyleyecek tecrübeli annelere ihtiyacım var😂
strangelove Benim hiç regl ağrım olmaz, hatta ilk sancılar regl ağrısı gibi dediklerinde bana hiç bir şey ifade etmiyor çünkü kıyaslayamıyorum 😀 Bu bilgi doğruysa yandım demektir 😫