Dilncan Kızlar 1,5 yıldır gebe kalamıyorum rahim vs hepsine baktırdım temizdi sadece hormon kalmıştı bugün hormon testi yaptırdım adetimin ikinci günü sonuçlar bu şekilde normal mi acaba
yokusbebek Dilncan Hormon için yanılmıyorsam baska değerlere de bakılıyor. Prolaktin dışında bir şey istemedi mı doktorunuz?
Dilncan yokusbebek daha önce bir kaç test daha istemişlerdi amh falan onlar normal çıkmıştı eksik dedi testler için bende bugün başka doktora gittim rica ettim hangi testlere bakılmamış hepsine baktırmak istiyorum dedim sadece bunlar var
Dilncan Nymphadoraa bilmiyorum daha önce başka testler yapıldı normal dendi ama e nabızda tsh ve fsh göremiyorum