Dün doktorum farketti rahim ağzı ölçüsü sanırım ortalama 30 olması gerekirken benim 27 çıktı doktorum 1 hafta sonra kontrole çağırdı açılacak mı diye açılırsa direk dikiş sarkraj önerdi, çok korkuyorum. SORUM ŞU : erken dönemlerde açılan rahim ağızı kendi kendine kapma gösterir mi yaşan var mı lütfen yardımcı olun