Ozlmklc35-
Hamile olduğumu öğrendiğimden bu güne kadar ilk defa sevinerek çıktım doktor odasından, doktor da her hafta gittiğim de kontrolerden kötü seylerler soulemekyen üzülmüştü,
Ultrasona başlamadan önce inşallah iyi haber veririm sana diyerek başladı.
Kese etrafında kanama alanı azalmış dedi
Yüksek düşük riskin azalmış dedi
Şükür rabbime
Ama halen ilaçlara devam dikkat et dedi
Daha iyiyiz 😘😘😘😘😘
Siz nasılsınız