HmerveK bebeğim 26 da dönmemişti 30 da gittiğimde dönmüştü ve kanala yakındı riskli gördü doktorum 31 den beri hafif yan duruyor normal olur dedi doktorum artık kolay kolay dönmez demişti 34. Haftada başı ağırlık verdiği için dönme ihtimali düşük demişti ama belli de olmaz ablamın kızı 37 doğum pozisyonu almıştı