Adetin üstünden 10 gün geçmeden gebeliğin tam olduğu söylenemez boş gebelikte olabilir o yüzden sabırla beklemenizi tavsiye ediyorum
Erken öğrenince daha çok sıkıntı yaşıyorsunuz çünkü her doktora gittiğinizde kese görünmüyor ya da kese görünüyor bebek görünmüyor derler bence sabırla 10 gün bekleyin