gktgmom biz teyzemde denemiştik , akşama doğurursun demişlerdi otu suya koyduk gayet hızlı bir şekilde akşam olmadan öğlen vaktinde doğurmuştu , doktoru da şaşırmıştı açıklığın hızlı ilerledi kolay bir doğum oldu diye , ben de aldım hazırda tutuyorum doğuma girdiğim de annem duaları okuyup suya koyacak inşallah rahat sağlıklı doğumlarımız olur hayırlısıyla 🥰