scl ben iki tane 5 li takım koydum 10 tane bez 4 tane ağız mendili Pişik kremi ıslak Havlu ne olur ne olmaz diye emzik Biberon 1 tane kalın Battaniye Patik çorap yelek bebek için bu kadar bana özellikle konulan battaniyeler fazla geliyo mesela benim doğumum Mart ortasında bekleniyo o zaman yakın hava sıcak olurda çünkü burda hiç belli olmuyo bide penye Battaniye koyarım o kadar ve konulan zıbınlarda fazla çünkü eksik bişey oralarda hastane zaten tamamlar ellerinde zıbın da var bezde şöyle düşünün doğumunuz başladı evinizden uzaktasınız çantanız yanınızda yok ya da bi aksilik oldu vs özel ya da devlet önemli değil hastaneye gittiniz bebek doğdu napıcaklar çıplak mi getirecekler sadece istediğiniz gibi giydirememis olursunuz sitede hastane pijamalarından verirler kısaca eksik kalan bişeyiniz olursa hastane tamamlar ve bebek doğduktan sonra yıkanıyor yigenim doğduğu zaman yıkandı sadece bizim gibi şampuanlar sabunlar kullanarak özenli yikamiyolar lavabo gibi yerde suyu aciyolar üstü temizlenecek kadar bi elle tutup diğer elle yıkıyorlar yoksa çocuk içimizden üstünde her yerinde bi tabakayla kan lekeleriyle doğuyor bugüne kadar odaya ya da hastaneden çıkışta hiç öyle bi bebek görmedim