Fatma-K Kızlar geçen hafta fetal dna yaptırmıştık sonucum geldi çok şükür temiz🤲🏻🥹🧿 Allahım bekleyen herkese hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin ♥️🙏🏻
Fatma-K esca344 yaşım 36 diye yaptırdım açıkçası ikili taramaya falan daha girmemiştim. Teşekkür ederim 🥰
Queen3524 Fatma-K Bende ikili yaptırmadan yaptırdım yaşım 29. İkilinin sonucuna göre yaptırmak daha mı iyidi
1hamle Merhaba sonuç nasıl geliyor paylaşır mısınız bende yaptırdım da merak ediyorum henüz belli değil benim
Queen3524 Fatma-K Bende doktora dedim ikiliye göre mi yaptırsam oda önden yaptırmak daha iyi dedi bugün panoramaya verdim
freshmother Gözünüz aydın 🙏 haftaya benimde kontrolüm var doktorum fetal dnayı öneririm dedi. Siz ne kadar ücret ödediniz paylaşır mısınız?
e_blue_sky_a Fatma-K ben de yaşım 37 diye yaptırmıştım. Üstelik doktor erkek bence derken kız olduğunu öğrenmiştik 😀 sizin neymiş cinsiyeti