iremmmuyannn 36+2 haftalık gebeyim.Rahim yumuşamam var 34.haftadan beri istirahat ediyorum.Bebek çok aşağıda. Vajinamda inanılmaz bi baskı ve iğne batması yaşıyorum adet sancısı gibi ağrılar giriyor.Doğumum yakınmıdır?
iremmmuyannn LinamAsyam şuan değil ama geçen haftalarda yaptırmıştım doktor rahim sğzın yumuşak demişti
sibelzeren iremmmuyannn ben 38+3 um ama bugüne kadar hiç çatı muayenesi yapmadılar sadece ulatrason ve nst ile kontrol ediyorlar günün dolmuş ağrılarını bekle diyorlar bende bisey anlamadım hiçbir fikrim yok ara ara ağrılarım oluyor aşırı akıntım var yeşil sarı renkte
LinamAsyam sibelzeren çatı muayenesi gerekli ama 37. Haftada yapılıyor genelde çatı dar ise normal doğum için zor olurmuş bende çok normal istiyorum ama bakacaklar pazartesi karar verecekler sizde en kısa zamanda yaptırın
sibelzeren LinamAsyam devlet hastanesine gidiyorum kontrolüm orda oluyor hiç böyle bisey olacağını sanmıyorum cunkı normal bilgiyi bile zar zor alıyorum bazen alamıyorum bile
LinamAsyam sibelzeren en kolayından en güzelinden doğum nasip olsun. Canınızı sıkmayın hiç bilmemek bazen daha iyi akışına bırakmak gerekiyor bebek sağlıklı olsun siz sağlıklı olun gerisi önemli değil
Aysays066 Bende aşağıda baskı hisediyorum ve bikaç gündür rahim içinde igne gibi batma bende de oluyor ne bu acaba daha cok erken dogum işin korkutuyor beni 😔