ekimannesi_ walla şöyle soylim bem iki takım pijama takımı aldım pijama gydim benim için daha rahattı iyoliki öyle yaptım sezryan sonrası yatag ayağını atmak sknti oluyongecelik açılacak belki geln giden olur diye tercih etmedim pijama kesigin üzerine zaten gelmiyo rahatı ama usttu düğmeli olandan aldım emzirebilmek icin