Kızlar gebeliğimi dün öğrendim beta 103 bu sabahtan itibaren çok az az tuvalete çıktığımda akıntı gibi çok değişik bir şey geliyor ne pembe ne kahverengi anlayamadım bazen su gibi oluyo rengi belli belirsiz bazen de yumurtlama döneminde olduğu gibi çokk azz rengini anlayamadığım akıntı oluyo ama iç çamaşırıma bulaşmıyo hiç tuvalette silince peçeteye geliyo. Sizce korkulucak bir şey mi ? gecikmemin 3. Günü bugün