Balbebek012 Kızlar 3.gebeliğim ve daha eşime hiç söylemedim daha minik ve doktora gitmedik muhtemelen 3,4 haftalık. İki bebeğim de de eşime sürpriz yapmamıştım ama 3.bebeğimde eşime bunu nasıl söylemeliyim bana bir fikir verin 🩷
12moom Balbebek012 yaa çok sevindim sizi buradan tanıyorum hatta Bi kaç postuma da yorum yapmıştınız profil resminden hatırladım Rabbım anali babalı sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip eylesin inşallah 🤲🤲🤲❤️❤️❤️❤️
Nur0653 Balbebek012 öyle değişik bir fikrim yok ama klasik bişey isterseniz pasta üzerine yazdırabilirsiniz
Balbebek012 12moom amin inşallah çok teşekkür ederim 🩷 eskiden pat pat gerçekleri söylüyordum ama artık daha sakın takılıyorum ☺