Burcukmsk merhaba canım, benimde bir düşüğüm var şimdi 8+1 hamileyim, senin haftalarında ilk kez doktora gittim önlem amaçlı progestan fitil ve kan sulandırıcı başladı. Kullanmaya başladıktan bir hafta sonra peçeteye ilk açık pembe leke sonra da açık kahve leke geldi. Doktora gittiğimizde kese alanında kanama yoktu şükür, kullandığımız ilaçların yapabildiğini söyledi doktor ve istirahat verdi evde yattım 10 gün sadece yemek yapmak için kalktım diyebilirim. Arada bir iki kere yine geldi kahve leke progestanın atığıyla birlikte. Bebek sağlıklıysa kese yerindeyse korkmanıza gerek yok belki de yerleşme kanamasıdır gönlünüzü ferah tutun geçmiş olsun