Hayır. Doğumdan sonra da sütünüz gelmeyebilir, sütü az anneler de var, yahut hiç emziremeyen. Bunu düşünmeyin. Doğduktan sonra da mama zehirmiş gibi vermemezlik yapmayın. 4 aylık şuan oğlum, ⅔ ay emdi, doktor desteğiyle ne yapsak sütüm artmadı ve doktorumun söylediği üzere bazı kadınların nedensiz kesilebiliyormuş. Böyle ihtimalleri de göz önüne alırsak bunlara takılmanız için çok erken. Her kafadan ses çıkar, aldırış etmeyin. Sütünüz sadece sizi ilgilendirir. Kayınvalideniz de bir daha öyle bir şey söylerse sen de doğur senin sütünü görelim de çekil kenara. Daha şimdiden müdahale olmaya çalışıyor, doğumdan sonra da izin verme.