Kızlar bebeğim Şuan kesinlikle göğüs tutmuyor sarılık oldu bir gün küvezde kldı şimdi de biberon ile mama veriyorum dün küvezden alırken 200 gram almıştı çünkü küveze verirken kilo kaybetmişti üzerinden bir gün geçti ve bugün doktor bebeğin yine kilo verdiğini yarın da böyle devam ederse tekrar küveze gireceğini söyledi aklım gitmiş artık çok kötüyüm böyle durumları yaşayan var mı kimseye derdimi anlatamıyorum