Xxxxci Kasım ayında doğum yapacağım antalya’da yaşıyorum pek kış soğuğu yaşamıyoruz. Gece uyutmak için böyle kundaklı uyku tulumu alsam mantıklı mı ? Siz gece nasıl uyuttunuz bebeğinizi?
Nazgrr Xxxxci doğum yapmış arkadaşlarım çok memnun hatta bana da al diyorlar çok kullanışlı oluyormuş
elif475475 Xxxxci ben ekimde yapmıştım. Beli destekli olanlardan almıştım. Gaza iyi geliyormuş diye. Bence uyku tulumu iyi oluyor almanızda fayda var
Xxxxci mhrmom teşekkürler🙏 içinede penye bir tulum yada uzun kollu body ve alt giydirsem yeterli olur mu
mhrmom Xxxxci olur olur çok sıkı da giydirmemek lazım. Evin sıcaklığı iyiyse sorun yok. Zaten insan terinden vs. anlıyor onları sıcak mı soğuk mu☺️
Xxxxci Nazgrr bende çok fazla duydum. Bide üstünü açtı mı burnunu yüzünü kapadı mı üşüdü mü derdi yokmuş bunlarda
Xxxxci Nuurnur ben çok araştırdım Ninana baby diye bir site trendyolda da var instagramdan da bakabilirsin ben Google’da olan sitesinden verdim 🤗