Merhaba, öncelikle amacım asla sizi korkutup endişelendirmek değil, başımdan geçenleri anlatmak istiyorum çünkü hala şokunu atlatamadım ve lütfen dikkatli olun.
En son 1 hafta önce doktora gittim bebeğimin cinsiyetini öğrenmek ve rutin kontrolüm için her şey gayet güzel ve yolundaydı bir kızım olacaktı. 17 Ağustostan bugüne yoğun kıvamlı bir akıntım vardı forumdan ve internetten araştırmalarım sonucu çok önemsemedim ama tabi kafamıda kurcalıyordu. En son dayanamayıp 20 Ağustos gününe randevu aldım. 19 Ağustos akşamı işten eve geldim gün içinde hiç bir sorunum yoktu yemek yaptım yedim uzandım ve gaz sancısı çektim tuvalete gittim elimi attığımda keseyi elimde hissettim hemen çıkıp hastaneye gittim fakat her şey için çok geçti yatışım verildi. Bebeğimin kalp atışını duydum ama kese neredeyse dışarıdaydı bir süre sonra kendiliğinden kese geri gitti vajinal muayene sonrası cok az kanamam başladı odaya geçtiğimde arttı korkudan tuvalete giremiyordum ama oturmama gerek bile yoktu ayaktaykende kanamamın zamanla artışını hissettim sabaha kadar azar azar arttı kanama ama tekrar muayene edildim kalp atışı hala vardı serklaj için çok geçti yapılamaz ya da kese geri iktirilemez patlar bekleyeceğiz dendi. Akşama doğru ağrılarım başladı muayene olmak istedim kalp atışları durmuştu birden sancılarım başladı ve 3 saat sonunda normal doğum ile hiç bir ilaç vs olmadan doğum yaptım. Servikal yetmezlik sonucunda böyle bir şey yaşadığım söylendi bana hiç bir muayenemde rahim kısalığından bahsedilmedi aksine rahim ağzı uzunluğumun gayet iyi ve yeterli olduğu söylendi hem devlet hem özel takipliydim.