Bugün devlet hastanesine gittim doktora kontrole 38 hafta oldu bugün karın çevresi geri dedi 35 haftalikla uyumlu dedi suni sancı ile doğum başlatılır dedi bende çıktım nst bile giremedim özele gidiyorum normalde kendi doktorum hiç öyle birsey soylememisti zayıf minnon bebek demişti çok korktum şimdi sizde yasayanlar var mı bu durumu