Vajinal ağrım vardı kimse yazdıklarıma cevap versede okuyan çok kişi vardır.. bugün Dr gttim alttan baktı ayriltili Dr de baktı acilmm yok 28 mm ama bebeğin başı aşağıda fazla denildi yatış verdiler yukarı çıkma olasılığı varmıdır sizce 27 haftadayim vsjinl ağrım devam ediyor