Bestee12 Merhaba arkadaşlar çatlatma iğnemin 15. Günü 11. Günden beri kaset testlerde pozitif görüyorum bugun kan verdim 12 çıktı doktorum iki gün sonra tekrar kan bakacağını söyledi böyle olup değeri yükselen var mı
Ftmnur11 Bestee12 9.gunden sonraki gunler negatif oldu 16.gun adet oldum zaten.15.gun hala pozitifse hamile olma ihtimaliniz yuksek Insallah gonlunuzce olur
Dilan_47 Bestee12 merhaba benim 16 günde kan testinde 36 çıkmıştı bir hafta sonra tekrar kan verdim 458 olmuştu geç döllenmedir büyük ihtimalle
Edanur60 Bestee12 inşallah canım 2 gün sonra kan ver güzel sonuçlar alırsın 🥹🤲💗ben çatlatma iğnesi olduktan sonra 12 ile öğrendim ama bi kaç gün sonra kan verdim 3 e düşmüştü kimyasal oldu inşallah sen çok güzel sonuçlar alırsın pozitif ol canım güzel haberlerini buraya yazarsın 💗🤲😊
Dilan_47 Bestee12 Gerçekten çok zor Rabbim isteyen herkese nasip etsin kimsenin kuçağını boş bırakmasın
Bestee12 Edanur60 yaa malesef bazen negatif sonuçlar alabiliyoruz Allah en yakın zaman da gönlüne göre versin inşallah 🙏 herşey kısmet inşallah dediğin gibi olur 🥰
Edanur60 Bestee12 çok teşekkür ederim canım kimyasal gebelikten 1ay sonra kendiliğimden hamile kalmışım şuan 7+2 günlüğüz çok şükür Allah’ıma 🥹🤍🤲raabim olmayan herkese nasip etsin inşallah
Bestee12 Edanur60 Maşallah🧿 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah bebişi aminn Allah isteyen herkesin gönlüne göre versin bazı şeyler geciktimi daha güzel oluyor 😊
orkidemm_ Bestee12 var canım hayırlı olsun inşallah sağlıklı şekilde artar 🥰ayrıca yumurtan kaç mm di ilişki sıklığı ne şekil de oldu ?
Bestee12 orkidemm_ yumurtanın kaç milim olduğunu söylemedi malesef doktorum iğneden sonraki gün ilişki olsun dedi ondan sonra gün aşırı şeklinde devam et demişti ama ben iki günü değerlendirdim sonraki günler gün aşırı oldu
orkidemm_ Bestee12 hayır ben 2 kez oldum da olmadı ama senin adına sevindim olumlu sonuç almışsın en azından 🥰
Bestee12 orkidemm_ şuan olumlu sonuçmu bilemiyorum cuma günü artmassa kimyasal gebelik olabilirmiş ondan korkuyorum açıkçası
Bestee12 orkidemm_ inşallah 🙏 etmez miyim ediyorum tabi dua Allah isteyen herkesin gönlüne göre versin inşallah 🙏