BetulSahin5444 mervekazancicok Kız iki tane doğurdum unutmuşum ya altı haftalıkken nasıl gözüküyor du 😂
Ayse0575 BetulSahin5444 yoktur merak etme bi şey olunca hemen söylüyorlar zaten söylememe gibi bir lüksleri yok yani. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına🥰
BetulSahin5444 -incila- A gerçekten mi keseden neye bakiyosunuzda anliyosunuz ben hiç anlamdigimdan🤭 merak ediyorum
-incila- BetulSahin5444 kese yuvarlaksa erkek fasülye şeklindeyse kız oluyo. Benim oğlum tıpkı böyle yuvarlaktı hep. Kızımda fasülye gibi 😂 yani ben öyle düşünüyorum. Kesinliği yok tabiki
-incila- BetulSahin5444 bunlar teoridir tabiki tutar ya da tutmaz. Ama mesela ben kızım olacağını kese şeklinden ve betadan anlamıştım 😂 oğlumda beta adete 2 gün kala 7bindi. Kızımda adet günü 632ydi. Gerçekten bende tuttu. Ama herkes aynı olmayabilir