muallimehnm hayır sadece bol bol su iç dedi bana. Kasıntı ve idrarda yanma yoksa çok üstüne düşmedi ve de tansiyon yüksek değilse normal dedi. Ben bol bol sıvı alıyorum kontrollerimde de bir sıkıntı çıkmadı. 17 haftalıkken gideceğim tekrar o gün idrara bakacak. Muhtemelen azalmıştır. İnternete bakınca felaket şeyler yazıyor o yüzden bakmanızı tavsiye etmem bol bol sıvı alın tuvalet ile de bu sorun gidebiliyormus. Zaten büyük sebebi doktorum yeterli beslenmeme ve su yetersizliğinden kaynaklı demişti. Ben de gerçekten hamilelik başında ağır bir ishal atlatmıştım. Biz benimkini ona bağladık