Karanberkin Merhaba 35 haftalık oldum karnım hala 20 haftalık gibiydi dün bugün baktım sanki aşşağı inmiş gibi biraz sizin ne zaman düştü karnınız
Dlk1ygz Karanberkin Benim ki hep aşağıda 32 yiz henüz 😱 Aşağıda olması demek doğum demek değildir inşallah 🫣
zilantc Karın düşmesi nasıl oluyor anlamadım. benim karnımın altı biraz böyle sallanıyor oldu som haftalarda onu mu diyorsunuz
Karanberkin Yok karın normal de yukarıdan aşşağı komple şiş oluyor ya son zamanlar da su damlası gibi aşşağı da toplanıyor onu diyorum